bila aku berkata terus

rasanya baru je aku upload..haha.biasalah..aku tak biasa duduk diam..mesti kena jalan2 atau uat keja..kali ni mmbr aku, faiq ajak kuar g jalan2..aku suka jalan2..haha..bincang2,last2 dia ajak g tpt yg aku dah pegi..adus..bosan r cmni..takpa..aku boleh tunjukkan depa ni tpt2 yg depa tak pernah p..haha.jd pemandu pelancong la plak..haha.malas nak ckp lagi tempat mana yg aku p..


gambar ibu sedang membawa anaknya jalan-jalan..mesra ibu dengan anak..huhu
my first try..hhuhu..balik je dari tu,kami terus rancang nak uat menda lain..tp masa tidak mencukupi kami..adalah bberapa keping gambar yg dapat dihasilkan..inilah light trail..








akan bersambung......

die-art
no tel: 0126467628/0137035612
email : mohidi_8@yahoo.com
blog : www.die-art8.blogspot.com
y.m : mariost_superman@yahoo.com

4 comments:

PeQ GaRaGe said...

nk gamboo!!!

die-art said...

buleh..seringgit satu..haha..gmbo kurang r..aku nak gmbo gak

ieraazizi said...

ala..fail la nk buat light trail n xphm konsepnye..2 psl xreti2 nk buat bnda alah nie..ajar blh..huhu..(dgn muka yg mharap dan mmg mharap)..he3

die-art said...

boleh..iso 100,shutter rendah dlm 6 second n aperture pon rendah f18..sy rasa la..pakai tipod or try la letak kat mane2.jgn bg gerak..kena cuba byk kali gak sbb sy pon cuba2 gak,..baru blaja katakan..kalau salah gtau erk..mane tau salah ke info leh jd ajaran sesat..

Post a Comment

 
©2009 die-art photography | by TNB