aku jiwa kosong

aku jiwa kosong..entry kali hanyalah sekadar rekaan sahaja.aku pon sebenarnya tak tau nak taruk apa tajuk gmbr tu..tgk macam sesuai je jiwa kosong..haha.kali ni aku ke tugu negara utk sesi pembelajaran aku..aku gerak dengan seorang mmbr aku,amir..sebenarnya adalah mamat tu ajak aku ke tugu negara,tp syuu..aku mmg tak leh terima r org syuu ni..takleh harap utk bangsa..mati lagi bagus r..takpa..aku leh r terima kalau dia ada prob ke..lain kali biar aku lak yg buat syuu kat org..aku malas nak ckp nama.faham2 je la..tak kisah apa nak difikirkan..thats my prinsip..kadang-kadang aku langgar gak..tp prinsip aku ni lah yg mmbuatkan abg2 aku respect kat aku..


aku rasa dah lewat gak aku upload gmbr ni..esk ada kelas..ah..tension nya..kak pah..esk plak aku teringin nak gerak kat bukit jalil tgk keta..pastu klas lak..kalo penat aku plak yg syuuu..asyik org lain buat,biar aku lak yg buat..hahah..kepada2 yg terasa tu,takyah lak terasa..just remember dan ingat..aku peduli apa..haha

die-art

no tel: 0126467628/0137035612
email : mohidi_8@yahoo.com
blog : www.die-art8.blogspot.com
y.m : mariost_superman@yahoo.com

6 comments:

meo188 said...

aku lglh kosong

die-art said...

mari ramai2 kosongkan jiwa..haha.aku pon kosong gak

PeQ GaRaGe said...

aku zero...

kosong gak ke tu?

die-art said...

boleh la..
haha..zero pom zero r..
zero mende tu

faiq said...

jiwa kosong = x beriman

ish2..
hahaa

die-art said...

wei..kkosong dengan kejahatan r..
haha

Post a Comment

 
©2009 die-art photography | by TNB