apa intai-intai?


apa intai-intai.nak kena belasah ke..hhaha..memang penat aku kali..baru balik dari kerja..kali ni kerja aku jauhnya..di utara lak..haha..aku pon dengan penat2 ni saja nak upload gmbr2.entry kali ni takda tajuk r..lagipon sy ni kurang sgt nak menulis..sukar btol utk aku berkarya jika tgn sebelah aku tidak memegang secawan teh tarik..haha..takda apa yang nak di sembang kan,cuma nak cakap sket...apa intai-intai?..hahah

die-art
no tel: 0126467628/0137035612
email : mohidi_8@yahoo.com
blog : www.die-art8.blogspot.com
y.m : mariost_superman@yahoo.com

18 comments:

meo188 said...

uiks?

Iqakiko said...

xkan satu je gmbr?

PeQ GaRaGe said...

Die-Art SENGAL!!!!

die-art said...

satu je..nti upload lain.penat balik penang..heheh

die-art said...

to peq..
peq turbo lagi sengal..hahah..

faiq said...

woih, ko g penang bile?
ko angkt kamere pe lak?

die-art said...

full frame r...
hahah..rahsia..

Munira Kirana said...

mmmm... cak...
hehe.. budak ni pandai ek main2...
gmbar ni chantek..
kalau perasan tgok anak mata budak ni...
ada sesuatu yg ingin disampaikan pada kita semua...
macam sedey je =(

die-art said...

sebenarnya dia nak org suapkan nasi..
haha

Munira Kirana said...

suapkan nasi??
bukan kamu buli die ker???
smpai dia dok bwh meja..
ish3x...

die-art said...

haha..dia mmg budak yg slalo dibuli..
hahaha...
bdk yg malang..anak sapa ntah,,
padahal anak buah..haha

ahsfantasy24 said...

bia la di nk skodeng tu..
hehe..

die-art said...

skodeng minta nasi

Anonymous said...

intai kite la 2..he3..salam menyingah gak k..huhu

ieraazizi said...

intai kite la tue..he3...salam menyinggah gak k..huhu

die-art said...

salam utk ieraazizi..time kasih dtg singgah

ieraazizi said...

xde hal..same2 la kite rajin2 menyinggah eh..he3

die-art said...

haha..bolehj jugak..

Post a Comment

 
©2009 die-art photography | by TNB