kalau anda rasa gembira tepuk tangan

malang betul nasib mereka
hari ni ramai orang bernasib malang..ish..kesian gila.mula-mula tengok orang accident,kesian ..huhu.kadang-kadang kita bukanlah yang salah.orang naik moto elok-elok kena langgar ngn kenderaan besar..kawan abang saya lak dah dua orang accident pada masa yang sama..masuk hospital sampai kena tahan wad..pastu yang paling kesian lagi..kawan rumah saya pon ade yang bernasib malang gak..accident sampai alami kecacatan kekal..patah gigi separuh..kesian..elok-elok muka market dipasaran jd gitu plak..tu la..kita tak sedar walaupun kita baa elok-elok pon maut ada dimana-mana..bahaya menanti kita kat depan..bawak elok pon kena langgar lagi la kalo bawak laju-laju..mcm ni ja..elok kita baca doa dlu sebelom naik kenderaan..kalo mati pon kita ada la juga berdoa ngn tuhan utk selamatkan kita..niat pon kena la baik..ni bca doa bukan main..tp pergi disco..haha,,pastu malam tu nampak lagi accident depan mata..kali ni tak teruk tp yang kena tu makcik tua..kesian..kalo muda lagi takpe..nak tolong ramai org..huhu.apa-apa je la..semua nya kehendak illahi..kita ni hanya mampu meneruskan sisa hidup dengan mentaati-Nya..hehe..
rasanya gambar ni takda kena mengena ngn cerita ni..apa-apa je la..
masih perlu dipertingkatkan lagi..kaedah cuba jaya daripada saya..
benda yang tak pernah ku temui lagi..siapa tahu bendalah ni?
amir sedang mencuba mainan barunya..hehe.

sesi bertukar pendapat..hehe

sekali dua aku buat kali ni..gian terasa di kepala..haha.posing sana,posing sini.terasa ingin aku berteriak lepas aku abis satu masalah..kali ni akusudah bebas dari rekrut sebulan di kem rejimen..hahah..baru aku nak lepaskan kat sini..sudah lama baru aku terfikir..aku rase mcm nak jerit kuat-kuat je..tp bila aku kuar je aku rasa kan suasana makin berubah..sebulan kat situ mcm setahun..mcm mana la ngn askar btul..makin perit terasa..akhirnya aku dapat merasai apa yang mereka rasa..itulah satu pengalaman aku walaupun tak seberapa pon..hahah..banyak lagi aku nak cerita kan pengalaman aku kat sana..tp rasanya malas la nak tulis..sbb terlampau banyak sangat..pengalaman ni aku rasa bukan semua org merasakan kecuali mereka-mereka ini turut serta skali..hehe.kalo anda rasakan anda ini sanggup untuk memperjuangan untuk negara, dialu-alukan..hahaha..
akhirnya dapat gak saya kuar outing..lepas gian skali lagi..kali ni saya ikut rakan photo saya, peq turbo..dia tunjukkan saya tempat yang menarik.sebenarnya tak menarik pon sbb banyak dengan sampah sarap..nak uat camna..mcm tulah rakyat kita..susah sebenarnya nak dapat tempat yang bersih, ada lah beberapa tempat yang bersih kat negara kita..walau apapun saya tetap bangga dengan negara kita walaupun ada yang tak bertanggungjawab tetapi masih ada lagi masyarakt yang menghargainya..

sekian daripada saya walaupun saya tak menceritakan pon sangat pengalaman di rejemen saya..
bukan sebab malas..tp kalo nak tau pengalaman saya turut serta la..hehe


die-art
no tel: 0126467628/0137035612
email : mohidi_8@yahoo.com
blog : www.die-art8.blogspot.com
y.m : mariost_superman@yahoo.com

8 comments:

PeQ GaRaGe said...

pergh...
hbat la ko..
mintak tunjuk ajar..

hehehe..

p/s: nanti aku nk kutip picca dr kamu..

die-art said...

pic aku sket gila yg ok..mcm haram semua..hahaha
rasanya segan aku nak tunjuk
hehe

PeQ GaRaGe said...

hahaha..
xkisah....
aku nk gak..

die-art said...

hahah..boleh..ni mesti nak gmbr yg second last tu kan..haha..

faiq said...

sial la..
xnk kejut aku..
call x ikhlas lgsg

die-art said...

aku dah calling r..
nak uat camne..org sumbonk..sabtu ni jom gerak g selayang..ade event polis buat..aku jd photographer kat sana...haha

saupix said...

salam ziarah.. first time masuk kat sini.. seronuk tengok gambar yang best.. kalo nak tanya kalo anda rasa gembira tepuk tangan.. sekarang sy sedang bertepuk tangan.. eheheh :)

die-art said...

time kasih bergumbira skali..hehe..jemput la masuk..gmbr tak seberapa..still menuntut..heheh

Post a Comment

 
©2009 die-art photography | by TNB