aku nak jadi model..boleh ke?

untuk model yg exklusif sket..sapa2 nak uat cover album boleh guna yg ini
ni pula cover album citer seram ke..pasal model ni menyerupai hantu opera sket..malas aku nak cover jerawat mamat ni..
ni pula lagi ganas..kalau nak uat poster anti-dadah ke,HIV ke..H1N1 pun boleh la..model ini menunjukkan reaksi sedih..sebab insaf
ni aku tak tau nak jadi apa..model eye mo kot..

ni model ahli gusti..model ni agak lucah bagi sesiapa yg fikirkan lucah la..padahal takda papa pon..kira ok la tak bukak aurat..p/s: ini bukan aku..tp seakan-akan aku..(gambar ni akan ditayangkan hanya untuk sementara jika ia menganggu pengunjung-pengunjung yang hadir)

aku nak jadi model..payah sebenarnya nak jadi..jadi pilih la kerjaya yang lain..model ni bukan nak ckp tak masyuk,masyuk mmg masyuk,tp tak menjaminkan masa depan..kalau xsiden terus takleh buat modeling lagi..so,pandai2 la pilih kerjaya..tp bukan aku kata kerjaya model ni tak bagus..bagus juga sebab bukan kita pergi mencuri pon nak cari duit..apa-apa je la..

die-art
no tel: 0126467628/0137035612
email : mohidi_8@yahoo.com
blog : www.die-art8.blogspot.com
y.m : mariost_superman@yahoo.com

27 comments:

PeQ GaRaGe said...

ade picca seksi..
auuuww.....

faiq said...

semat sial gmba2 aku...
sial la curi gmba mate aku..
tu gmba aku, curi!

hahahaa

ko model sepender bole la

PeQ GaRaGe said...

woit..
tringat zaman mule2 kite men strobist ni..
dlm bilik ko...
ekekeke..

Anonymous said...

smart doooo topengggg tuu!

aiceceyy.
:P

die-art said...

to faiq: apsal lak aku curi..dah aku yg tangkap..ko cuma adjust lighting je..model spendel ko cakap..ni model ahli gusti..

to peq: aku memprktikalkannya.yg seksi tu bukan gmbr aku..sbb gmbr aku lg semat kalo buat mcm tu..hahah..

to sakinah: topeng tu yg membuatkan smart..bukan org tu..

Anonymous said...

yeah. betul.

TOPENG SAHAJA.

haha.
ilek faiq jangan tacing.
:P

Munira Razizul said...

nak jadi model juga...

die-art said...

faiq tacing..mustail dia tacing..itulah kelebihan dia sbb dia tidak empunya perasaan..org pelik..jd sape2 nak kapel ngn dia boleh menerusi saya..no tepon ada..faiq!aku tolong promote ko..ko kan desperate..hehe

die-art said...

to murni...nak jadi model ke..elok r tu..sy dah bosan dgn gmbr jantan..lagi2 si faiq ni..huhu

Munira Razizul said...

haha...
kesian faiq..
leh ke jadi model =p??

Eeqrum Laiel said...

xpe r dayat..
aku bagi ko sokongan dan dokongan kalo ko nak jadi model...

:P

die-art said...

to murni: boleh je kalo nak jadi..hehe


to deqrum: haha..takpe..bende ni bukan btul2 pon..hehe

die-art said...

ko rupanya azad..ingat sapa ntah..

aleh said...

keep it up...

burt said...

bro aku minat gambar2 ni...aku mmg minat low key teknik...hope nnti kita leh amik gambar sama2

die-art said...

to aleh: thanks for that..

to burt: thanks..boleh,apa salahnya.

ballpenmerah said...

giler ah style...

die-art said...

time kasih..bese2 je..

Anonymous said...

blh2 jd model...

die-art said...

boleh ke..huh..tak boleh2..baahaya..

CoOkiE MoNSter said...

hye...first time singgah. nice pics there. hobi ker

die-art said...

bermula dengan hobi and then perlu buat satu inovasi...

wahdi said...

Cantik2 lah bro pic atas tu, ada edit2 tak en hidayat? hehe

Dan said...

sjak bile abg ade bkt jd model neh?

die-art said...

to wahdi: time kasih byk2..gmbr tak seberapa je..

to iqakiko: sejak bila?hahah..tak da la papa..

Syafiq said...

editing agak menarik.keep it up.

die-art said...

time kasih byk2...

Post a Comment

 
©2009 die-art photography | by TNB