floria 2009 putrajaya


pada senin yang lepas,sy dan rakan2 photog pon merancang nak melihat keindahan Floria kat putrajaya..tanpa cakap byk kami pon terus start keta pakai baju dan bawa senjata masing bergegas ke putrajaya..huhu.mmg seronok ke sana,tp sy ni jahil sket pasal bunga2 ni..semua bunga cantik.begitu ramai org ke sana..dan sy risau sejak baru2 ni kita dikejutkan dengan satu virus yang bahaya iaitu H1N1..dah la tak pakai mask..mmg bahaya..lepas balik tu aku terus demam selsema dan batuk..risau gak aku..baru je aku balik dari klinik td..doktor kata takde apa just demam biasa je..tu yg upload lambat sket tu..





mmg penat gak kami ke sana.sampai kat taman je mmbr aku ni terus rebah..fitness takde la beb..smpai tertido..haha..sempat lagi aku tangkap gmbr dia..sebenarnya byk lagi gmbr yg tak dapat saya upload kan disebabkan kesihatan sy..
lupa lak satu perkara..tahniah kepada mak sy dan rakan-rakannya yg memenangi tempat pertama dalam pertandingan menghias landskap kat sana..bangga gila aku tgk landskap mak aku..mmg cntik..mak aku mmg pandai..sama la ngn anak dia..hahah
sekian..

die-art
no tel: 0126467628/0137035612
email : mohidi_8@yahoo.com
blog : www.die-art8.blogspot.com
y.m : mariost_superman@yahoo.com

11 comments:

PeQ GaRaGe said...

oit...
da bnyk picca yg cantek..
tahniah..
da bnyk improvement ni..

thanks 4 da picca ye..

die-art said...

hahah..ko nye lagi cantik..

faiq said...

sial la...fitness aku tahap terbaik la.
aku lg tggi fitness dri ko..

lg 1, aku ngan peq bkn kembar

shakinah said...

faiq memang boleh buat tahi mata di mana sahaja.

die-art said...

haha..mmg.
mmg fitness di ditahap yg mmbimbangkan..
lagi2 kalo main bola tu suka tgu bola dtg kat dia je..
faiq..ikut aku la training fitness bg tinggi..

Munira Kirana said...

hehehe... mak die menang ek?
demam lagi ker???

die-art said...

hahah..tak demam pon..
munira ni sorg yg caring..hehe

Munira Kirana said...

cikgu kaunseling mmmg caring =p
bgus la kalo da sehat...

die-art said...

alhamdullah sihat

faiq said...

yg gmba first tu..
sblh si baju putih nape hodoh giler..
si baju hitam, kau hodoh..
hahaha

die-art said...

ko sebenarnye takleh beza tahi ngn bunga..
tahi ko kata bunga,bunga ko kata tahi,..
hahah

Post a Comment

 
©2009 die-art photography | by TNB