aku anak darah panglima..raya ke-7


aku lah darah anak pahlawan dahulu kala..aku sebenarnya adalah dari keturunan panglima sahak..semua org tak tau sapa tu sbb tak femes..hanya sepeninggalan keris dan batu cincin je yang ada..dan aku juga adalah dari darah keturunan panglima yattim dari batu bara, indonesia..ini kisah benar tp kalau tak nak caya pon takpe sbb takde bukti sahih pon..entah la..cuma rekaan penglipur lara kot..
die-art

no tel : 0126467628/0137035612

email : mohidi_8@yahoo.com

blog : www.die-art8.blogspot.com

y.m : mariost_superman@yahoo.com

6 comments:

PeQ GaRaGe said...

aik.. anak panglima pulak ke?

die-art said...

ye..aku anak panglima..haha

aku dan secalit warna said...

patut pun

die-art said...

apa nye patut?

burt said...

wah siap ada keris pusaka lagi amik ar gambar keris tu...kasi upload kat sni...

die-art said...

boleh aja...huhu

Post a Comment

 
©2009 die-art photography | by TNB