kad raya aku


selamat hari raya..aku nak buat kelainan sket..kali ni aku buat yg lebih advance..asyik kad raya mesti nak bunga je..pastu nak masjid..bukan apa..lawa gak cmtu tp aku saja nak uat kelainan..photo ni di edit oleh En Mohd Faiq selaku pakar membuat mende2 merapu ni..bukan nilai gmbr yg aku nak..tp aku nak tunjuk kepada semua org inovasi kad raya yang terbaru..idea ni..hehe.kepada faiq,terima kasih..ceh,padahal tak minta izin pon..nasib la...haha.jgn mara..aku tolong promote kira ok la..posa ni aku malas nak kuar amik gmbr..so guna yang ada dalam komputer aku..still tak ciplak kalau aku ckp sapa yg buat..dan dikemaskini oleh aku..hehe.tambah sket..sekian,
____
besar mana kita nak tunjuk kita ni ikutan..kalau hebat sgt tu aku tak kisah..kalau hebat pon takyah nak berlagak..jadi ikutan la.chet..dunia ni luas r..bukan apa yg kita buat tu kita punya..byk lagi org lain boleh jadi ikutan.bukan boleh kita nak ckp yg "aku power,asal tiru aku"..byk lagi aku leh buat selain ini..benda ciput je nak dibesar2kan,bukannya label kita nak besar..ckp hanya sbgai part time bancuh kopi pon nak dilebal2kan..kalu kita pakai kasut crocs org pon nk pakai bukan boleh kita ckp dia tiru kita..melainkan dunia ni kau buat sorg boleh la..chet,buat sorg,spender pon mak belikan.aku tak takut dan aku masih ada lagi pengaruh kat luar lagi.takyah nak mengharapkan ngn org yg berlagak mcm keldai berlagak seperti kuda...aku bukan apa,kalau nak berlagak,ada benda lain aku leh berlagak.byk lagi benda yg aku ceburi,tp takyah la nak berlagak,besar mana kita.btul ckp sarjan aku,sarjan aku ni lagi setahun lebih nak pencen,tp asal ckp je mesti dia ckp "saya ni muda lagi dalam askar"merendah diri je.ni baru sthn jgung dah ckp hebat.dah ckp power..satu lagi,jgn la ckp ko power rezeki ko pon power,..rezeki tu bukannya kita yang buat,rezeki tu dtg dengan izin illahi..so,takyah la bangga sgt ngn apa yg ko kecapi..selagi aku benci org tu,smpai bila2 aku benci..tu igt..kalau lah diri tu 29 jgnlah berlagak 30,itu memijak org atas namanya..dan kalau aku ni 30 aku tak ckp aku ni jati dan tapak capal aku masih tebal lagi..kalau perangai takleh ubah,semua org leh menyampah...tp alhamdullah la dari apa yg aku ceburi ni,aku bukanlah syuuu..aku join askar aku semngat nak pegi latihan..aku ceburi sana aku tak syuu yg sini..bermula dari nasihat ayah aku utk menceburi bidang ni sehinggalah aku blaja sket2.mmg org lain boleh katakan aku sombong tp aku tak ingin blaja kat org sombong.memandang yg bawah macam semut tp taraf kita hanya semut hitam ngn semut merah je.namanya semut gak..terima kasih ayah aku yang mmberi aku peluang utk ceburi ini,dan bukannya aku melutut org lain mengharapkan peluang ini..tak kemana kalau mak bapak tak izin kan..dan terima kasih kepada mmbr aku yg byk bantu aku memperlengkapkan ilmu aku walaupun hanya sedikit shj yg masuk..aku mcmtu la blaja..peq,amir,faiq dll...
semperna bulan mulia ni bermaafan lah kita..yg buat silap tu jgnlah diteruskaan.minta maap sekiranya ada terbuat salah...
die-art
no tel : 0126467628 / 0137035612
email : mohidi_8@yahoo.com
blog : www.die-art8.blogspot.com
y.m : mariost_superman@yahoo.com

14 comments:

Iqakiko said...

hahaha! idea bagus gile! xpnah dibuat org..

die-art said...

iqa buat la skali..hehe.pastu anta kad ni kat kawan2 iqa..haha..mesti bes

Iqakiko said...

ishk..iqa xretila nk buat muke mnakutkan cm tamago tu..

die-art said...

buat la muka iqa time bgn pagi..jd nye.heheheh

Munira Kirana said...

peh.. jin terlepas ek..
blum lagi..
mlm raye la dayat =)
hihi...

die-art said...

tau..mlm raya la.bg awal2..

muiz said...

dayat...
cool ah kad raya kau...
buat kat aku sekeping

die-art said...

hahah..amik r yg ni...

PeQ GaRaGe said...

ceh.. da terpengaruh ngan idea2 bengom faiq la ni...
hehehehe..

okeh.. selamat hari raye.. outing petang raye.. ade bran? hahahaha

die-art said...

petang ni aku ada training dah..adus..

faiq said...

peh ini curi ni..
kne byr royalti

die-art said...

mana aku curi..aku yg shoot n ko yg edit..aku lak tacap balik..adui..uat2 lupa lak..hahah

shakinah said...

gile ngeri lubang idung tu.

haha

die-art said...

pakwe ko kan...takkan ngeri..haha

Post a Comment

 
©2009 die-art photography | by TNB