aku fly ke teluk batik



entry kali tak berapa sgt.gmbr yg takde kena mengena pon da aku tak tau gmbr apa ni..cuma segumpulan wayar..takde gmbr pon cume sepeninggalan aku ke teluk batik ni je yg ada..peq kawan aku tak ajak outing..ada sapa2 yg nak ajak saya yg lemah ni outing sama2..hehe..meminta penuh harapan..kalau la ada org ajak aku outing..lagi2 pompuan..hehe.aku akan berangkat ke teluk batik utk program kem pengakap..selama 4 hari bermula hari selasa sampai ahad.lepas kem itu, aku terus fly ke perak pada hari sabtu utk macth ragby aku..sapa duduk upsi leh jumpa aku..hehe..


die-art
no tel : 0126467628/0137035612
email : mohidi_8@yahoo.com
blog : www.die-art8.blogspot.com
y.m : mariost_superman@yahoo.com

10 comments:

Deqrum Laiel said...

aku nak tumpang g sane bley?
:P

die-art said...

x boleh...naik bus..aku naik kapal terbang

Munira Kirana said...

selamat berkhemah ye =)

die-art said...

ohh.ye..makasih..

PeQ GaRaGe said...

huduhnye.. besar2 pon nk merajuk ngan aku... hahaha...

weh.. jom outing time camping ni.. kih3.. tempat skali ke?

die-art said...

aku nye tpt xclusive..ko punya kat hukm je

faiq said...

sial la..dh besa2 pun nk marajuk..
muke dh la ganas...mlu jer..haha

ko kaye sial...duit ade jer beli gadget

die-art said...

mana ada aku eli

Iqakiko said...

abg gudluck rgby..ade rzki nak g tgk..hehe

die-art said...

time kasih..dtg la supot abg

Post a Comment

 
©2009 die-art photography | by TNB