aku dikala petang...



tak sampai bape minit aku dah hupdate baru..nmpak sgt kebusanan..sebelum aku g jamming malam ni ngn band baru nak try..takde la,jamm saje je..aku pon upload la gmbr aku ni..gmbr yg simple je..dan biasa je untuk dipertontonkan...aku nak g jamming main lagu raya..mana tau tahun ni aku diminta buat persembahan lagi ke..so kira practice la..ok chow dulu...

sekian,
die-art
no tel : 0126467628 / 0137035612
email : mohidi_8@yahoo.com
blog : www.die-art8.blogspot.com
y.m : mariost_superman@yahoo.com

8 comments:

PeQ GaRaGe said...

oit.. xde kije len ke?
hupdate jer... hehehe

die-art said...

haha..ade keje tp malas yg amat...

burt said...

hahha aku kalau bosan pun main dslr gak heheheh...shot kat brunei jom hehhee

die-art said...

byk duit nak p brunei tu..

Munira Kirana said...

Nak gi jamming?
lagu ape?
sesuci lebaran ek?
hehehe.. pandai nyanyi gak ek awk ni..
huh! mmg berbakat..
tak ajak gi putrajaya?
cube cek btol2.. hehehe..
lmbat bgtau kot...

die-art said...

haha,takpe lain kali boleh lagi kuar outing skali..takde la nyanyi sgt..sy suka main lagu aishah...pulanglah..

faiq said...

telo dh berubah..

die-art said...

haha..takpe..kita main lain..ko main second,aku main bass,din main drum,muncha main lead ngn voka...haha.biaq p la telo tu,dia dilamun cinta,dan dia masih lagi terbuka utk main sbb aku nak jd vokalis..aku tak mau main drum lagi..

Post a Comment

 
©2009 die-art photography | by TNB