black mafia



samseng atau gengster merupakan seorang penjenayah yang bergerak dalam suatu kumpulan, kelompok atau geng. samseng biasanya terbabit dalam pelbagai jenis jenayah terancang dari jenayah ringan seperti peras ugut sehinggalah ke jenayah bersenjatayang melibatkan jutaan ringgit.kumpulan black mafia ini telah ditubuhkan dari sekitar 90-an dan penubuhan tidak dapat dikenalpasti tarikh sebenar kerana kumpulan ini bergerak secara rahsia di kawasan-kawansan pendalaman.kumpulan ini dianggotai oleh seorang ketua iaitu McFAIQ ALADIN atau dikenali sebagai the black warrior.kumpulan ini mempunyai anggota seramai dua orang sahaja iaitu MUNCHAS dan McASMA ALINE.bersenjatakan parang untuk memeras ugut seputung rokok bergelang emas.mengikut media,kumpulan ini bergerak aktif disekitar kuala lumpur dan gua tempurung.jika sesiapa yang terserempak dengan kumpulan ini harap menghubungi pihak jpj yang terdekat kerana kumpulan ini tiada lesen memandu.untuk mengenali kumpulan ini,mereka memakai taq nama yang selalu dipakai oleh kakitangan kerajaan.kerjasama tuan/puan amat kami hargai-reuters


-ada satu menda yg aku nak ckp,dan kalau org lain faham tak mengapa la..wa tak kisah sapa lu..tp wa nak lu dalam genggaman wa..stakat 29 berlagak 30 tu makna lu mempenmain wa..main petik sama wa lu igt wa sapa..wa tak kisah sama lu punya abg tp igat..lu dalam perhatian wa..terus terang perangai lu tak berubah wa boleh pijak la..jgn igt lu ada backup wa takut..-
jam sekarang kol 4.00 pagi.aku dah mengarut setelah tak cukup tidur..haha.
sekian,
die-art
no tel : 0126467628 / 0137035612
email : mohidi_8@yahoo.com
blog : www.die-art8.blogspot.com
y.m : mariost_superman@yahoo.com

12 comments:

Munira Kirana said...

ketua mafia?
nape mcfaiq?? tak gengster langsung...
name mcm mcdonald..
haha... mesti ketua mafia ni suke mkn mcdonald..
dpt nape sempena name tu..
hihi =D
jgn marah yer....

die-art said...

haha..gangster apa nama tu..haha.gangster makan burger

burt said...

wow ganas gambar siut...cantik...yg cantik nya sbb nmpk dot cahaya kat mata kau tu...nice shot bro 5 bintang aku kasi

die-art said...

time kasih burt..jgnlah smpai 5 bintang..sogan oden..

ahsfantasy24 said...

huhu tkzut ad..
:P

Iqakiko said...

klakau lak tgk faiq dgn lobg idun sbelah jek..mcm bukn mafia pom ade..

die-art said...

to ahs : tkzut ke takut..haha.faiq mmg pelik muka dia

to iqakiko : ini lah teknik cls..muka nampak sebelah je..kalau nampak semua dah nampak lain..ye ke..main hontam je..

PeQ GaRaGe said...

woit... nasib baik ko idop lg lpas tangkap ketua geng mafia ni.. hati2... dye masih mencari ko.. hehehehe...

faiq said...

peh..gangster sial bdk ni
agak2...sape ade mslh bole jmpe dia

die-art said...

to peq : mafia i terlalu kurus untuk aku..skali aku jentik mati terus..

to faiq : sapa ada masalah jumpa dia tmbah satu lagi masalah..

Aizattttt said...

bro
camner ko wat yg blkg tu gelap?
edit atau ori?

die-art said...

ori la...teknik cls..aperture kasi rendah.n try la uat.tp pastikan kita rujuk mana2 sumber..

Post a Comment

 
©2009 die-art photography | by TNB