jambatan tak siap





entry kali mengisahkan jambatan tak siap..haha.tak da apa yang dapat dikaitkan dengan gmbr ni.yg aku tahu gmbr ni menunjukkan pembinaan separuh jalan.btul ke separuh jalan..entah2 distopkan skejap seperna bulan posa ni..main agak je aku.sy nak tulis apa erk..tak da idea..bukan semua gmbr kena tulis..takpa,kali ni aku nak ceritakan tentang sikap seorang yang buat kerja separuh jalan..tak tujukan sapa pon,aku pon pernah jugak..tapi dalam tak sedar itu,sebenarnya sikap ni merosakkan anak bangsa kita.itulah yang terjadi terhadap anak-anak melayu kita.boleh ke aku tulis 'anak-anak',aku mana ada anak agi,takpa...ini kenyataan umum.kadang-kadang kita tak amik berat pon sesuatu kerja yang kita buat.sat buat ni,buhsan je,buat lain..sikap ni menunjuk dia ni seorang yang suka tukar2..kalau kawen cerai kawin lain pastu kawin lain..lebih kurang r gitu..sama persamaan tp lain maksud..haha.aku bukan apa..aku syg melayu ni..aku akan membela anak bangsa melayu kita sendiri..insyallh apa yang aku termampu,setakat aku mendidik ni pon dah cukup ok la..hidup melayu,hidup melayu,hidup melayu..laung tiga kali aku buat menandakan aku ni mengharapkan kita berubah.bukan nak tindas bangsa lain..bangsa lain pon ok gak..kita hidup dalam satu malaysia katakan..erk..kalau aku tulis ni lagi merapu baik aku tutup di sini..kalau ada salah faham ke,harap mintak maap..huhu

sekian,
die-art
no tel : 0126467628 / 0137035612
email : mohidi_8@yahoo.com
blog : www.die-art8.blogspot.com
y.m : mariost_superman@yahoo.com

12 comments:

PeQ GaRaGe said...

huh.. x dpt nk ikut..

xpe2.. repeat again... hehehe

Munira Kirana said...

di manakah jambatan ini??

cantik la gmbar2 kat atas nie....
xpecially yg 1st tu...
huh!
mcm jambatan penang yg pendek.. eceh mcm pena gi penang ek sy ni =)

die-art said...

to peq : aku bersedia utk repeat again ngn ko..haha..ni bukan outing sgt..gmbr pon sket..cuma nak buang masa utk tgu masa berbuka..

to munira : bukan kat penang r..ni kat putrajaya la..haha

die-art said...

to peq : aku bersedia utk repeat again ngn ko..haha..ni bukan outing sgt..gmbr pon sket..cuma nak buang masa utk tgu masa berbuka..

to munira : bukan kat penang r..ni kat putrajaya la..haha

burt said...

kat mana we jambatan tu cantik gak jambatan tu

die-art said...

putrajaya...boleh la..

muiz said...

aku suka gmbr 2nd ngan 3rd tu...
great cimpo and angle bro...
kat mana nie??

die-art said...

kat putrajaya..ye ke..time kasih...

hidungberantai said...

jambatan tak siap@tak siap nya jambatan itu...hehe smart rr gambo bro...cantik gitu..

die-art said...

terima kasih..bese je gmbr..takda yg spesel pon.huhu

faiq said...

kt mane ni weyh..semat semacam je

die-art said...

kat putrajaya..aku ajak tak mau g..haha..blah la sumbong..

Post a Comment

 
©2009 die-art photography | by TNB