gadis melayu kita hebat


first kali,terima kasih kawan2 yg ajak aku keluar outing.banyak menda yg aku pelajari dari sana.cuma aku nak timbul kan satu cerita tentang DIY..kebanyakan hasil dari aku adalah dengan daya usaha aku.dan dibantu sepenuhnya oleh ibubapa aku.tp kadang2 aku rasa aku perlukan guide juga..tgklah kalau ada duit lebih aku nak pegi kursus apa2 la..dua benda aku nak pelajari akan dtg..insyallh.satu pasal photography n editing dan satu main seruling.terima kasih sifu2 sbb walaupun mereka tak pernah ajar aku sbb semuanya berbayar..tp dengan aku melihat keliabeliti mereka dan hasil,aku dapat menimbulkan satu nyawa dalam gmbr.bukan peniruan,tp idola.hehe.sebenarnya aku cukup bangga ngn diri aku pasal walaupun org ckp,aku tetap ngn prinsip aku.ala...ada mmbr aku yg suka memperkecilkan org..tp dia lupa ke waktu dia dulu masa berjinak2.hasilnya hampeh gak.aku siap ada beberapa keping gmbr dahulu la..cuma org yg suka menjatuhkan org aku tak tau nak ckp cmne..sebenarnya aku cuma berpegangkan prinsip dont hipokrit..dan aku malas nak bocorkan apa yg aku simpan selama ni.kawan2..


die-art
no tel : 0126467628/0137035612
email : mohidi_8@yahoo.com
blog : www.die-art8.blogspot.com
y.m : mariost_superman@yahoo.com

10 comments:

Munira Kirana said...

loves ur prinsip...
rugi tak ikot gi outing.. kalo ikot mesti leh byk blaja =)

PeQ GaRaGe said...

gud2.. thanks kerne sudi memeriahkan outing..

die-art said...

time kasih munira..tp kadang2 prinsip tak btul kot..entah la.org menilai

eD's photography said...

ala..mulut org bro....kalau nak dengar semua keja x jd...
tol x?
cool je..

:)
cantik pic

Appleartwork said...

aaiihhh lain mcm bunyinye...."kawan dikala susah..payah nak dapt" heheh...teruskan usaha anda..ramai membantu...kalau ada masaalah sy kenal sorang kawan ni dia leh tolong nama dia AMIR huhuhuhuhu...gdluck!kamu ni study kat ne?

die-art said...

to ed: time kasih..
to apple: amir yg keje kat hr enterprise

hidungberantai said...

fullamak cantik tu bro....ish2 mmg trasa krugian tak dpt join...ala bro kata2 org tu letak ketepi la..bukan depa yg belikan bro kamera..bukan depa yg bg bro nyawa...buatpa nak layan...biasa la tu dgn org2 mcm tu mmg xleh nak lari...

die-art said...

haha..aku pon tak kesah.amik yg positif..haha.time kasih bro..

faiq said...

ayat amir poyo giler..belah la..hahaa

die-art said...

ko la org yg aku mksudkan tu..shit..ahahah

Post a Comment

 
©2009 die-art photography | by TNB