namaku tandoo


nama ku tandoo..haha.sebenarnya kalau hampa semua tak caya,org panggil aku dulu tandoo.takde kena mengena langsung ngn nama aku.hehe.hari ni musim hujan.syukur.hujan yang turun bagaikan mutiara..musim hujan yop.ramai dkalangan mmbr aku pon ada yg demam.aku pon terasa gak.sejuk...haha.demam menda siap boleh update lagi satu..ini menunjukkan kebuhsann yg amat.busan2 aku update la dua tiga keping gmbr utk dipertontonkan.haha.simple jek gmbr..tp style la kalau kita tgk gmbr kat depan gmbr2.macam artistic.mende tu..tak pandai nak berkata2 tentang artistic.cerita pasal hujan.lama dah aku tak basuh moto..mcm motor g pasar.siap apa yang aku karang sebenarnya tak de kena mengena pon ngn gmbr..cuma nak tunjukkan kehabisan idea menulis.haha.apa je la..sekian


die-art
no tel : 0126467628/0137035612
email : mohidi_8@yahoo.com
blog : www.die-art8.blogspot.com
y.m : mariost_superman@yahoo.com

10 comments:

Munira Kirana said...

hye tandooooooo =)

iqa said...

mr.tandoori?(eh?hehehe)

die-art said...

agak huduh jugak kalau nama aku dipanggil gitu..hahaha.kurang hensemmm

faiq said...

basuh kete aku skali

die-art said...

kete ko takyah basuh..kasi karat sket..baru 4wd sket

PeQ GaRaGe said...

tandoo tu ape?

kih3...

die-art said...

haha..rahsia..tando ni ibarat seorg yg lasak dan ganas...haha

PeQ GaRaGe said...

hahaha.. tipu r.. tukang masak ayam tandoori laa..

hidungberantai said...

ni tandori payat ker tandori puyut..hehe...

die-art said...

chet..tak ganas langsung hampa ni...

Post a Comment

 
©2009 die-art photography | by TNB