teaser..majlis nikah Bani









kali ni aku mmg rasa diri aku begitu kecik..hehe.kali ni majlis berlansung di masjid putrajaya..mmg susah nak bounce..tp hasilnya mcm ni la..rasa nya picture kali ni tak berapa sgt sbb aku mengalami radang mata..mata aku kabur je..takleh nak nmpak sgt..apa2 pon time kasih bro miro ajak aku turut serta menjayakan majlis ni..ni link dia..smart cara dia bekerja..http://miropixtures.com/ pengalaman ni mmg susah nak dpt..aku pon byk menyusahkan dia rasanya..tp niat aku nak membantu.cehceh..gmbr pon mcm apa ntah..gmbr sket je yg boleh ditaruk sbb maybe gmbr sementara sbb aku tak nampak..diserang radang mata...


die-art
no tel : 0127035612
email : mohidi_8@yahoo.com
blog : www.die-art8.blogspot.com
y.m : mariost_superman@yahoo.com

miro pixtures

10 comments:

PeQ GaRaGe said...

wah.. stylo sih.. da pakai Lomo ka?
hehehehe

burt said...

perghhh smart siut...kalah gmabar aku

Miro said...

haha, xde menyusahkan pn.. aku rilek je, janji jgn tersepak kaki pengantin dh le.. yg penting dpt carik pengalaman, n improve skill..sama mcm aku jgk. gambar2 ko cantik, editing pn blh tahan... good job

die-art said...

to peq : igt tema kita...yg ni saja2 je..nutaral ,comteperary n etc..hahah

to burt : bese2 je

die-art said...

to miro : thanks bro...mmg satu experience yg bermakna...

faiq said...

peh ko..smart2

die-art said...

aku ada satu bende nak bincang ngn ko..sulit..maybe lepas cuti aku nak ckp kat ko

Appleartwork said...

terbaik!gd job

die-art said...

thanks all my pren

aaa said...

betpark
tipobet
betmatik
mobil ödeme bahis
poker siteleri
kralbet
slot siteleri
kibris bahis siteleri
bonus veren siteler
Z4D7Y

Post a Comment

 
©2009 die-art photography | by TNB