masjid kristal


aku rasa ni entry aku uat setakat ni..sbb aku takde gmbr dah..hanya edit gmbr lama..tak syok la cmni..bila nak g outing ni..aku nak mencari pengalaman baru..aku nak memperbaharui pembelajaran aku..esk kertas terakhir..jd aku nak uat yg terbaik..yg lepas tak usah dikenang..spot mcm haram..haha.lepas exam ni,aku nak balik umah..aku nak bersama ngn keluarga aku,mak abah,isteri tersayang aku,anak aku..huhu.ada sapa2 nak ajak aku kuar tak g outing ke.kalau ada org nak ajak aku mmg syok..kalau ada wedding ke aku nak tag..hehe.


die-art
no tel : 0137035612
email : mohidi_8@yahoo.com
blog : www.die-art8.blogspot.com
y.m : mariost_superman@yahoo.com

9 comments:

n@m@n said...

jom kita lepak ambik gambar kt putrajaya pulak..

burt said...

wow cantik kau edit bro

die-art said...

to naman: boleh gak..
to burt: thanks..walaupun editing agak kasar kot..

eD's photography said...

smart seh...hehehe..
men cahaya lagi..bila nak leh belaja nie...

PeQ GaRaGe said...

hahaha.. akhirnye nk kuar outing gak ko.. urm.. ble nk ajor men flare ni.. aish..

die-art said...

haha..kalau outing skali boleh kot nak ajak..haha.

die-art said...

to peq: boleh aja..anytime..

khaL_eLLa said...

chantek lighting.... =)

die-art said...

thanks..huhuh

Post a Comment

 
©2009 die-art photography | by TNB