selamat pengantin baru cikgu











mmg syok aku g kali ni..cubaan katakan..terima kasih cg saiful dan cg rony yg menjemput aku mengikuti wedding mereka..banyak menda yg aku pelajari sedikit demi sedikit..kalau boleh nak tambah kan lagi pengalaman ni..memang susah nak dapat pengalaman dari pro..huhu..kali ni aku nak main kan trademark seperti ni..tp masih dalam proses belajar..banyak kali guna pon rasa macam bosan je..akhir kata..saya nak ucapkan kepada cg fairuz moga berkekalan ke anak cicit..selamat pengantin baru..

die-art
no tel : 0137035612
email : mohidi_8@yahoo.com
blog : www.die-art8.blogspot.com
y.m : mariost_superman@yahoo.com

shaifulazizi photography

9 comments:

Iqakiko said...

best2!!!

PeQ GaRaGe said...

tu dia.. da mengganas.. amik pic wedding daa..

die-art said...

try je..heheh

eD's photography said...

terbaik dr ladang bro..hehe...leh tunjuk ajar sikit?

die-art said...

terima kasih..nak tunjuk pon kurang ilmu lagi..

hidungberantai said...

fullamak bro...mmg dah leh cari makan ni...nak kena nuntut ilmu dgn bro ni hehe....

die-art said...

boleh ke..kurang ilmu lagi..tp kalau ada rezeki tu tak kemana-mana

Aizattttt said...

tone ko terbaek!!

die-art said...

terima kasih..huhu

Post a Comment

 
©2009 die-art photography | by TNB