salam aidiladha kepada semua


xda gmbr nak taruk..amik je yg mana ada..just nak wish kepada semua pembaca selamat hari raya aildiladha..semoga semua turun semayang raya n then turut serta sembelih lembu tu..bukan tunggu kupon dtg kat kita..haha.perkara yg sama berlaku kat aku..kali ni aku berubah..nak bergotong royong kat sini.aku bukan apa..aku asyik beraya luar dari kaw rumah..maklumlah, masih terbiasa dengan rumah lama aku..kat putrajaya ni aku ni masih baru..tp byk perkara aku nak buat utk esk..ramai lak ajak aku kuar..cuti kan..mmbr2 semua nak bertemu kasih..haha..walau apa pun, aku nak tunaikan yg wajib dulu...mlm ni byk appointment ngn aku lak..perjumpaan sana sini..waduh..nak uat cmna..sapa tolong ganti..tggungjwab aku kena la patuh..apa2 pon,selamat hari raya kepada semua muslimin dan muslimah...yepi.salam


die-art
no tel : 0137035612
email : mohidi_8@yahoo.com
blog : www.die-art8.blogspot.com
y.m : mariost_superman@yahoo.com

5 comments:

Fly said...

Salam Aidiladha bro, suka tul aku tgk gambar potrait camni..klasik

die-art said...

haha..klasik dikenakan dgn org klasik..

faiq said...

selamat ari raye gak weyh...g shot gmba lembu

iqa said...

selamat hari raya cikgu:)

p/s:nice pic anyway

die-art said...

haha..selamat hari raya semua..

Post a Comment

 
©2009 die-art photography | by TNB